Podczas siedzenia boli: porady, Aby złagodzić ból łuszczycowego zapalenia stawów

0
191

Podczas siedzenia boli: porady, Aby złagodzić ból łuszczycowego zapalenia stawówSiedzieć może być prawdziwy ból gdy masz łuszczycowe zapalenie stawów. Amanda Steyer zbyt dobrze to wie.

„Jedna z rad, które dostaję od ludzi w moim życiu, które nie łuszczycowego zapalenia stawów, polega na tym, że muszę usiąść i zrelaksować się więcej, może spędzić dzień lub dwa w łóżku, dopóki nie poczuję się lepiej” – mówi Steyer, matka pięciu lat, która mieszka w Bristolu, w stanie Connecticut.

U niej zdiagnozowano łuszczycowe zapalenie stawów sześć lat temu, chociaż mówi, że miała objawy, tak jak miała 4 lata, a ona zawsze mi mówili, że oni po prostu rosną topdj.pl/. „Te dobre intencje ludzi, którzy nie rozumieją, że siedzenie przez długi czas — a czasami nawet krótki okres, może spowodować więcej bólu i sztywności” – mówi.

Co Powoduje Sztywność Po Siedzenia

Co Powoduje Sztywność Po Siedzenia„Kiedy siedzę od dłuższego czasu, moje ciało jakby zatrzymuje się” – mówi 42-letni Steyer. „Im dłużej siedzę, tym trudniejsze i bardziej stają się moje stawy.”

Nie jest ona sama. Jednym z charakterystycznych objawów łuszczycowego zapalenia stawów jest zwiększona sztywność po nocy lub długim okresie odpoczynku. Ludzie mogą doświadczyć wspólne sztywność, ból biodra, ból w nogach po siedzieć.

„Przesunięcie pozycji może trochę pomóc, ale w końcu nie wygodnej pozycji, w której można siedzieć” – mówi. „Moje nogi zaczynają boleć, a następnie ten ból zamieni się w усиливающуюся ból stawów w biodrach, kolanach, kostkach i dolnej części pleców.”

Niedawno Steyer pojechała do domu z urlopu z rodziną, a podróż zajęła znacznie więcej czasu, niż się spodziewano cztery godziny. „Mimo, że zatrzymaliśmy się kilka razy po drodze, żebym mogła wyjść z wozu i poruszać się, przyjechałam do domu z dużym bólem” – mówi. „Minęły już dwa dni, a moje ciało zaczyna powoli wracać do normy.”

Jak złagodzić ból

Steyer mówi, że musi znaleźć równowagę między ruchem i wypoczynkiem w ramach zarządzania łuszczycowym zapaleniem stawów. „Siedzenie w ciągu długich okresów czasu może mieć taki sam negatywny wpływ na moje ciało, jak i fizyczne zmęczenie” – mówi.

Jeśli musisz siedzieć w jednej pozycji przez długi czas, są kroki w zakresie zarządzania łuszczycowym zapaleniem stawów, które mogą pomóc.

„Podoba mi się korzystać z tego, co ja nazywam zasadą 30-30” – mówi Marvin Smith, CSCS, fizjoterapeuta z Uniwersytetu zdrowia i nauki Oregon w Portland. Jeśli jesteś w jednej pozycji przez 30 minut, zmień pozycję kręgosłupa i biodra na 30 sekund w przeciwnym kierunku. Jeśli siedzisz w pozycji, Powstańcie, jak to możliwe lub выгните plecach i wyprostuj kolana w ciągu 30 sekund co 30 minut.

Fizjoterapeuta Marianna Ryan, założyciel i kliniczny dyrektor Marianne Ryan Physical Therapy w Nowym Jorku, także poleca dużo ruchu u osób z łuszczycowym zapaleniem stawów. „Ruch przyniesie więcej płynu w stawie” – mówi. „Wstawać co godzinę na godzinę.”

Ryan zaleca się ludziom z łuszczycowym zapaleniem stawów użyć zgodnego fotel, a także poduszki pod pośladki i w okolicy lędźwiowej. „Jak siedzisz, grawitacja naciska na ciało” – mówi. „Warstwa amortyzacji złagodzić cios.”

Ona również mówi stój, kiedy możesz. Na przykład, jeśli jesteś na długiej rozmowy telefonicznej, użyj słuchawki lub głośnik wstać i wybrać się na spacer.

Rozstępy i ruchu

Rozstępy i ruchu„W te dni, kiedy czuję się blady i nie chcę poruszać się dużo, robię wszystko, co możliwe, aby wstać i poruszać od czasu do czasu” – mówi Steyer. Jeśli ona czyta książkę lub pomaga jednemu ze swoich dzieci z projektem, ona zawsze wstaje i porusza się w regularnych odstępach czasu. „Stanę i wystawię naczynia do zmywarki, wezmę jeszcze jedną pranie lub po prostu потянусь” – mówi.

Jeśli musisz siedzieć godzinami, Ryan zaleca następujące ćwiczenia, aby zmniejszyć ból i sztywność w stawach:

Obrót głowy podróżują głowę w lewo, a następnie w prawo, co może pomóc zapobiec sztywność w kręgosłupie.

Podbródek jest dokręcone, siedząc w pozycji pionowej i zachowując pierś nieruchomo, opuść podbródek do podstawy szyi, nie poruszając głową zbyt daleko do przodu.

Rolki ramię trzymając pierś nieruchomo i ręce na boku, skręć ramiona w górę, a następnie z powrotem, a następnie w dół.

Miednicy kręgi na stojąco, przesuń miednicy w prawo, a następnie w lewo.

Powrót rozszerzeń umieścić obie ręce na plecy stojąc, a następnie прогнись temu, tak, że czujesz się rozszerzenie w kręgosłupie.

Te ćwiczenia pomogą ci poradzić sobie z bólem i sztywność przy psoriaticescom zapalenie stawów. Ryan zaleca się od jednego do dwóch zestawów od 10 do 15 powtórzeń każdego z tych ćwiczeń podczas regularnych przerw w ciągu dnia. „Rób więcej, jeśli to dobrze” – mówi, dodając, że trzeba wykonywać ćwiczenia na bezbolesne zakresach, co oznacza, że pchanie ruchu tylko tak daleko, jak można, nie czując bólu.

Pamiętaj, że łuszczycowe zapalenie stawów może prowadzić do trwałego uszkodzenia stawu. W dodatku do zarządzania bólem i sztywnością warunki do aktywności fizycznej, omówić z lekarzem, czy niektóre leki są dla ciebie.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here