10 zalet dobry sen

0
105

10 zalet dobry senW zeszłym sen często zaniedbywał lekarzami i został otoczony mitami. Teraz jednak zaczynamy rozumieć znaczenie snu dla ogólnego zdrowia i dobrego samopoczucia. Na przykład dowiedzieliśmy się, że gdy ludzie śpią mniej niż 6-7 godzin każdej nocy, są one narażone na większe ryzyko rozwoju choroby.

Kolejny powód, aby się wyspać, prawda? http://topdj.pl/papistop/ Oto 10 powodów, dlaczego należy nazwać jego wczesnej nocy.

Sen Utrzymuje Zdrowe Serce

Młoda kobieta śpi

Simon Winnall / Taxi / Getty Images

Ataki serca i udary mózgu częściej zdarzają się w godzinach porannych, co może być związane z tym, jak sen współdziała z naczyniami krwionośnymi. Brak snu był związany z obniżeniem ciśnienia krwi i cholesterolu, które są czynnikami ryzyka chorób sercowo-naczyniowych i udaru mózgu. Twoje serce będzie zdrowsze, jeśli będziesz spać od 7 do 9 godzin każdej nocy.

Sen Może Pomóc W Zapobieganiu Raka

Czy wiesz, że ludzie, którzy pracują na nocną zmianę, mają wyższe ryzyko zachorowania na raka piersi i jelita grubego? Naukowcy uważają, że światło wpływ obniża poziom melatoniny. Melatonin, hormon który reguluje cykl snu-czuwania, myśleć, że chroni przed rakiem gdy wydaje się, że hamuje przyrosta bolaki. Upewnij się, że w twojej sypialni ciemno i unikaj korzystania z elektroniki przed snem, aby pomóc organizmowi do produkcji melatoniny, w której on potrzebuje.

Sen Zmniejsza StresSen Zmniejsza Stres

Gdy twoje ciało nie śpi, to przechodzi w stan stresu. Funkcji organizmu postawiono w stan podwyższonej gotowości, co powoduje wysokie ciśnienie krwi i produkcję hormonów stresu. Wysokie ciśnienie krwi zwiększa ryzyko zawału serca i udaru mózgu, a hormony stresu utrudniają zasypianie. Poznaj techniki relaksacyjne, aby przeciwdziałać efektom stresu i szybciej zasnąć.

Sen Zmniejsza Stan Zapalny

Podwyższony poziom hormonów stresu, nazwany недосыпанием, zwiększa poziom stanu zapalnego w organizmie. To stwarza większe ryzyko dla związanych z odnosić warunków, tak samo, jak raka i cukrzycy. Myśleć, co powoduje stan zapalny ciało pogarszać się w miarę jak się starzejemy.

Sen Sprawia, Że Jesteś Bardziej Czujny

Dobry sen sprawia, że czujesz się rześki i wypoczęty następnego dnia. Być zaangażowanym i aktywnym nie tylko czuje się świetnie, ale i zwiększa swoje szanse na jeszcze jeden dobry sen. Kiedy budzisz się, czuje się wypoczęty, wykorzystaj tę energię, aby wyjść na światło dzienne, zrobić aktywne rzeczy i być zaangażowany w swój świat. Będziesz lepiej spać następnej nocy i zwiększyć swój codzienny poziom energii.

Sen Poprawia Pamięć

Naukowcy nie do końca rozumieją, dlaczego śpimy i sen, ale okazało się, że sen odgrywa ważną rolę w procesie konsolidacji pamięci. Podczas snu twoje ciało może odpocząć, ale twój mózg jest zajęty przetwarzaniem dnia, ustalając związku między wydarzeniami, dotykowe, uczuciami i wspomnieniami. Głęboki sen jest bardzo ważny czas dla mózgu, aby wspomnienia i linki, i coraz więcej jakości snu pomoże ci pamiętać i przetwarzać rzeczy lepiej.

Sen Może Pomóc SchudnąćSen Może Pomóc Schudnąć

Naukowcy odkryli, że ludzie, którzy śpią mniej niż 7 godzin na dobę, z większym prawdopodobieństwem mają nadwagę lub otyłość. Uważa się, że brak snu wpływa na równowagę hormonalną w organizmie, które wpływają na apetyt. Stwierdzono, że zostały naruszone hormon grelina i leptyna, które regulują apetyt, brakiem snu. Jeśli chcesz zapisać lub schudnąć, należy nie zapomnij, że uzyskanie odpowiedniego snu na bieżąco jest ogromną częścią równania.

Napping Sprawia, Że Jesteś ” Mądrzejszy”

Noc nie tylko czas, aby złapać ZZZZs. Sen w ciągu dnia jest skuteczne, doskonałą alternatywą dla kofeiny, który jest przydatny dla ogólnego stanu zdrowia i może sprawi, że bardziej wydajne. Badanie 24 000 dorosłych greków wykazały, że ludzie, którzy spali kilka razy w tygodniu, miały niższe ryzyko śmierci na skutek chorób serca. Ludzie, którzy śpią w pracy, wykazują znacznie niższy poziom stresu. Sen poprawia pamięć, funkcje poznawcze i nastrój.

Sen może obniżyć ryzyko depresji

Sen wpływa na wiele substancji chemicznych w organizmie, w tym serotoninę. Ludzie z niedoborem serotoniny częściej cierpią z powodu depresji. Możesz pomóc zapobiegać depresji, upewniając się, że masz odpowiednią ilość snu: od 7 do 9 godzin każdej nocy.

Sen pomaga organizmowi odzyskać siebie

Sen to czas, aby odpocząć, ale jest to również czas, w ciągu którego ciało ciężko pracuje, przywracając uszkodzenia spowodowane stresem, promieniowania uv docierającego i innym szkodliwym wpływem. Twoje komórki produkują więcej białka, podczas snu. Te białkowe cząsteczki stanowią budulec dla komórek, pozwalając im odzyskać uszkodzenia.

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here